Forex Mfi


Målet er å velge de beste indikatorene. Utfordringen er å kombinere indikatorer på en smart måte. Dette betyr at indikatorer skal levere ulike typer informasjon om markedet og bekrefte hverandre i stedet for dupliserte signaler. Når to eller flere indikatorer gir identisk informasjon om priser, hjelper det neppe til å handle bedre, og mens Forex-forhandlere kaller det signalbekreftelse, er det i virkeligheten kunne være den samme typen data, og skal kalles duplisering, snarere enn bekreftelse. Når penger står på spill, blir problemet alvorlig. Flere Forex-indikatorer tilgjengelig på avanserte Forex trading plattformer kan noen ganger skape en utfordring, selv for en erfaren Forex-aktør. For å kontrollere situasjonen må forhandlere velge bare nyttige primære verktøy for å unngå overlading av informasjon. Spesielt hvis du er en nybegynnerhandler, kan du foreslå deg to mest populære og mye brukt indikatorer for å begynne å planlegge handler med. Disse er: Flytende gjennomsnitt og stokastiske indikator. Det tredje stedet går til MACD. Elliottbølger er en av de få studiene som kan fortelle hvor markedet er nå, hvor det er sannsynlig å gå neste og, selvfølgelig, hvilke muligheter er det for handelsmenn. Men det er ikke en hemmelighet for mange handelsmenn Elliott-bølgerteori er en av de vanskeligste studiene om det kommer til å forstå, bruke det eller følge noen av forventningene. Vel oppdag hvorfor. Slik laster du ned en indikator fra Forex-indikatorer 1. Høyreklikk på indikatorlenken 2. Velg Lagre som eller Lagre kobling for å laste ned indikatoren. For å installere den nylig nedlastede indikatoren til MT4, bruk følgende fremgangsmåte: 1. Lukk Metatrader4. 2. Sett den nye indikatoren inn i MetaTrader ExpertsIndicators-mappen. 3. Kjør Metatrader4. MFI er et mål på markedets vilje til å flytte prisen. Jeg kan ikke overemphasize verdien av denne indikatoren. Det er et mer sannferdig mål for markedsaktivitet enn noe stokastisk, RSI (Relative Strength Index) eller annen momentumindikator. I sin bok presenterer Trading Chaos Bill Williams en ny metode for å kombinere pris og volum for å se den ekte markedsutviklingen. Nøkkelrollen tilhører en unik indikator kalt markedsmulighetsindeksen (MFI). BW MFI (Bill Williams Market Facilitation Index) bruker en enkel formel og gjør det mulig å vurdere effektiviteten av markedsprisbevegelsen. Hva betyr effektivitet her Et effektivt marked ses som et flytende og aktivt marked der alle typer investorer (langsiktige og kortsiktige forhandlere) er aktivt involvert i å kjøpe forsterker. Skulle interessen til en stor gruppe investorer fordampe, faller volumet og fra dette punktet går effektiviteten til markedet også ned. Hvordan tolke BW MFI MFI kan brukes til alle tidsrammer fra 5 minutter opp til daglige og ukentlige rammer. Nåværende BW MFI har blitt kodet for MetaTrader 4-plattformen, men andre handelsplattformer kan også ha denne indikatoren blant handelsverktøy. Å ringe det på MT4 diagrammer: Sett inn - Indikatorer - Bill Williams - Market Facilitation Index Hvis ikke tilgjengelig, kan du laste ned den samme indikatoren her: BW MFI. mq4 og plasser den i din installerte MT4-mappe inne ExpertsIndicators. Med BW MFI analyserer vi ikke absolutte verdier for indikatoren (det er 0,0030 eller 0,0055), men fokuserer heller på prisendringer til enhver tid. For å lette oppgaven med å evaluere disse endringene, har vi MFI-stolper i fire karakteristiske farger: Alt som er igjen å gjøre, er å vite hvordan du leser og tolker forskjellige farger gitt av MFI-indikatoren. Slik leser du BW MFI-indikatorfarger Det finnes 4 mulige kombinasjoner av MFI - og volumforhold, som er farget i BW MFI-indikator med følgende melding for å sende: (MFI ned, Volum opp) Grønn MFI-bar forteller at markedet allerede er på bevege seg. Derfor bør handelsmennets beste umiddelbare reaksjon være å gå med markedet, uansett hvilken retning det er på vei. På en slik grønn dag vil du allerede ha en åpen handel i retning av markedsføringen. Hvis det var noen handler igjen åpne, sørg for at de ikke går mot markedet, ellers risikerer de å få tap. En grønn MFI betyr tre ting: det er flere handelsfolk som går inn i markedet. Disse handelen er forutinntatt i retningen markedet beveger seg (den siste prislinjen på diagrammet) markedet øker hastigheten. Brun MFI-bar (kalt Fade) vises når markedet begynner å falme, mister interessen for å komme videre. Ofte kan dette bli observert på slutten av en trend. Traders som tidligere deltok aktivt i markedet, er ikke lenger interessert i å etablere nye posisjoner til dagens pris, noe som gjør at markedet svinner (både volum og MFI-reduksjon). Bill Williams bringer som et eksempel Elliott-bølger, hvor niften Elliott-bølgen i sekvensen har en fade-topp - lite handling skjer, og spenningen i markedet er svindrende. Likevel, sier han senere, at kjedsomhet ofte foregår i begynnelsen av et stort trekk. Så selve tiden da markedet er mest kjedelig, er akkurat det tidspunktet en god handelsmann må være på vakt for ethvert tegn på at momentum bygger, sier Bill Williams. Flere brune stenger på rad kan perfekt illustrere perioden hvor fading spenning sakte bygger basen for et nytt markedskryss. Blå MFI-bar (kalt Fake) har fått navnet sitt av en grunn. Når markedet gjør et progressivt trekk, men dette trekket ikke støttes av volumet (av en eller annen grunn), gir dette en anelse om at det sannsynligvis ikke er noen reell interesse for farten ennå, mens en bestemt gruppe markedsdeltakere prøver å kontrollere og manipulere markedet til deres fordel. Dette er poenget når nybegynnere lett kan bli redd av en plutselig endring i den dominerende trenden, noe som vil få dem til å lukke sine eksisterende bransjer og forsøke å løpe med den nye trenden, noe som til deres store skuffelse vil være over så fort som det begynte , siden det ikke var et reelt trekk i volum, var det et falskt trekk, styrt av en liten, men sterk gruppe av store markedsaktører. Pink MFI-bar (kalt Squat) vises på slutten av hver trend. Bill Williams kaller det den sterkeste potensielle pengemaskinen til de 4 oppsettene. Squat baren er markert med et økende volum, men midlertidig stalling prisbevegelse. Nøkkelfaktoren er: det er mange deltakere som går inn i markedet, alle er entusiastiske om å selge forsterker (volumøkninger), men før kampen mellom kjøpere og selgere finner en vinner, stopper prisbevegelsen markedet for å få plass til knep før de hopper fremover . Breakout vil enten bli sett på som en reversering, eller en videreføring av en nåværende trend. Uansett er det et godt utgangspunkt for å komme inn i begynnelsen av en trend. Kopier kopi Forex-indikatorer Interessant at ingen har kommentert denne indikatoren ennå, jeg har en følelse av at dette kan være en nyttig indikator, men jeg får det ikke. Jeg har den på diagrammet mitt med Traders Dynamic Indicator (Compass FX) og en langsom stokastisk (8,3,3). Ive resarched denne MFI til jeg er blå i ansiktet. Jeg leser enda en detaljert artikkel av Bill Williams selv. Jeg forstår fortsatt ikke Er jeg savnet someting Kan du legge til noe som kan slå lyspæren på for meg Jeg forstår indikatoren, jeg liker egentlig ikke det. For mange falske indikasjoner. Jeg vil takke deg veldig veldig for å forklare denne viktige indikatoren, personlig jeg vil vite mer om det, kan du rådgjøre meg noen andre steder hvor du kan finne mer på det, fordi jeg ser at med mer filterindikator dette kan være en støtte for enhver beslutning om handel. Dette er utrolig indikator Forstå det, og du vil bli 80 vinner Så hjelp oss til å forstå det Vennligst Dette er ikke det enkleste av indikatorer å forstå. Som alltid, til en oppfinner (Bill Williams) er indikatoren svært nyttig i hver eneste detalj, men for oss, tilhenger, noen ganger mange ting og viktigst, grunnen til at denne indikatoren ble opprettet, forblir uoppdaget. Det er hvor du vil høre at etter enkelte systemer betyr det ikke at det fungerer for deg. Den beste måten å lære om indikatoren i dybden er å lese den opprinnelige boken Trading Chaos av Bill Williams, men ikke let etter enkle svar der, det er den samme kompliserte beskrivelsen som hvor du ser ut. På egen hånd vil denne indikatoren gi deg falske signaler. Jeg vil forsøke å forklare hvordan jeg bruker det i forbindelse med andre handelsmetoder. Jeg utførte en handel i dag 92410 på gbpjpy. Hvis du trekker opp dette diagrammet, vil du se at torsdagslyset var en doji som dannet etter noe av en downtrend. Det dannet også rett på den ukentlige pivot og det var også en innvendig bar eller harami hvis du ønsker å bruke lysestake-jargong. Jeg følte at dette paret skulle reversere seg, og det siste som bekreftet denne følelsen var at MFI var brun, noe som betyr at videresalg var usannsynlig. Jeg har diagrammer lagt ut på forexforums. Bare søk etter pris handling eller sniper012 bare slik at du kan se det visuelt og også så du vil vite at jeg ikke er mandag morgen quarterbacking. Takket være forklaringen. I betraktning at volumindikatoren reflekterer meglerne bare handler volum og ikke hele markedet siden det ikke er mulig, er MFI-volumet avgjørende. En del av dens likning betyr at MFI-nøyaktighet avhenger av meglere som har gitt volumnøyaktighet i stedet for å bruke denne ganske forvirrende indikatoren er det sannsynligvis bedre hvis du observerer volumindikatoren og prisbevegelsen dine selv. denne indikatoren synes å være et forsøk på å kombinere både og dumpe det ned, men ender med å bli mer komplisert og dermed mindre effektiv. Verdien av denne indikatoren er som en bekreftelse. ikke som et signal. Likevel finner jeg at 1- det bekrefter bare nøyaktig om 65 av tiden og 2- Det filtrerer ut over halvparten av de gode handlingene jeg normalt ville gjøre. En mye enklere og mer nøyaktig bekreftelse av volum amp retning er OBV når kombinert med en 3 EMA signal linje i samme vindu. Likevel vil jeg aldri handle uten en raskt flyttende ATR for å bekrefte volatilitet fordi volumet ikke alltid er lik volatilitet. BW MFI prøver å kombinere volumene av ATR og ATR til en indikator, men etter min mening er det ikke nær så godt å bruke OBV og ATR. Igjen, takk for at du gir en veldig god forklaring på en svært kompleks indikator. Fra LONETRADEREN har jeg lest boken og tro meg, mye komplisert. Kanskje det fungerer bedre på futures utveksling siden eksakt kunnskap om volum og tikkvolum. Vennligst svar hvis jeg har feil. Mange takk Denne indikatoren kan ikke brukes alene, men må ledsages av andre indikatorer. Hva skal overvåkes og det viktigste av disse indikatorene er grønt og rosa, andre settes bare med en skeptisk holdning. for THE LONETRADER Vennligst les boken Trading Chaos nøye. Dette var veldig frustrerende først, men til slutt vil det være veldig nyttig å kjenne slutten av en trend. Volum og tick volum er en annen ting, dette er en annen sak fra MFI. Jeg er en FMI-indikatorvifte, men den må brukes sammen med andre komplementære indikatorer som HI-LOW av en FMI grønn bar mindre enn 1.5ATR for den tidslinjen, en ADX mindre enn 26 og en veldefinert trend. Med det vil du ha en mengde vinnende transaksjoner hvis du godtar et vinnende forhold på 1: 1 på hver transaksjon. Flott indikator. Åpenbart må du ha en god forståelse av grunnleggende Forex, slik at du kan tolke MFI. de som virkelig vil bruke MFI, kan virkelig tjene penger med det. Imidlertid forstår mange handelsfolk ikke den viktigste forklaringen i boken BW Chaos Trading. Det er derfor BW sa at søknaden er for forhåndsforhandler. For å enkelt forstå boken, foreslår jeg å lese og forstå det relaterte signalet på andre indikatorer (fibonacci, oscilator osv.). MFI-barstørrelsen viser prishandling som ligner volumindikatoren som viser volumhandling. Sammenlign denne indikatoren med volumindikatoren fra navigatørmenyen i MT4. Du vil finne at du bare kan få MFI grønne og rosa barer i tråd med volumgrønne stolper. Også MFI-blå og brune barer setter opp med røde streker på volumindikatoren. Da høyden på hver volumestang sammenlignes med den forrige linjen, blir den farget rød for lavere og grønn for høyere. MFIen sammenligner prisbevegelser med hver forrige linje og vurderer volumet i fargeskjemaet. Det er ingenting mer enn et volum som indikator for prisbevegelse som inkluderer volumhandling i fargekodingen. Nå er alt vi trenger, å gjøre med å kartlegge volumet og histogrammet prismålet med MFI. Dette er en interessant indikator. En annen mulig indikator fra MFI kan være å få tyrefotene trykket over nulllinjen og har bjørnestenger som skrives ut under nulllinjen. Hvilke implikasjoner dette ville ha jeg ikke vet, men det ville være morsomt å eksperimentere med. Jeg har hatt problemer med denne indikatoren når en gigantisk, blå falsk bar vises. Disse vanligvis enkle gigantiske stenger klemmer resten av dataene inn i nulllinjen, noe som gjør MFI ulæselige til det er nok tidsperioder for å kvitte seg med dem. Er det noe MFI-alternativ der ute som kan fjerne disse tingene. Id, se en kortere hvit bar eller en kort, fett blå bar i stedet for å merke seg dens tilstedeværelse. kan du bare lage symboler over stolper i stedet for å ha separat indikatorvindu som det er nå Veldig fin forklaring. Jeg tror jeg forstår poenget, takk jeg handler med bare Green (UP Volume) Line. Alle andre ae svarte ut på fargevalg. Bruke en 30 min. diagram, jeg venter på at 2 påfølgende grønne linjer vises. Dette gir meg trenden, jeg går ut av den siste linjen handlet. Normalt kan du komme inn i trenden i sin tidligere scene. Den jobber for meg. god forklaring, jeg har faktisk testet denne indikatoren på eur futures tilbake til 99, det beste gjorde det var en 67 suksessfrekvens, som var rosa barer på en ukentlig tidsramme, på daglig og lavere, det er virkelig et 5050 skudd, men indikatoren er verdifullt som det viser forholdet mellom volum og prisspredning, for eksempel når det ser ut som en rosa bar synes det å være en kamp mellom bjørner og okser, og hvis motsatte trender vinner vil vi se en reversering, men også hvis den gjeldende trenden er sterk vi kan se en for akselerasjon i trend, etter min mening er det ikke viktig størrelse på stolper. det er viktig tolkning og betydning av baren. det vil derfor være bra hvis noen kan få denne indikatoren til å være på prisdiagram representert av noen symboler som, diamant, sirkel, punktum, firkant. samme det. bare for å være på kart. Vennligst les kapittelet Bruke fraktaler og innflytelse fra Trading Chaos av Bill Williams nøye, tror jeg da vil du kunne sette pris på bruken av indikatoren. Fractals, MFI og andre Bill Williams-indikatorer er kanskje de beste indikatorene som er tilgjengelige. Jeg er en handelsmann akkurat som deg alle, og jeg prøver å lære mens jeg tjener eller mister (jeg tjener mer selv). Ta mitt forslag og tenk på denne strategien, du vil ikke angre. Alle de beste Forex2, 05122013 - 12:21 -,: FOREX (). ,,,,, FOREX () 4 000 000 000 000 USD, 4 FOREX. forex2.info ,. Forex2, 23022017 - 16:40:, -. , TEKSTMELDING-, . ,. ,,,. Forex2, 23022017 - 16:39 Ekspert fortjeneste, ekspert fortjeneste:,. . . -. . . Expert Profit Forex2, 23022017 - 16:32,:. ,. :. ,. . 35 1,0537 1,0572. 57 1,2428 1,2485. Forex2, 23022017 - 13:24 -. ,, -.

Comments